Szanowny Użytkowniku, zanim założysz Konto jako Klient na Platformie Building Companion, zapoznaj się z niniejszym Regulaminem dla Klientów Indywidualnych. Założenie Konta oznacza potwierdzenie zapoznania się i akceptację wszystkich postanowień Regulaminu dla Klientów Indywidualnych.

Regulamin dla Klientów Indywidualnych
Regulamin dla Profesjonalistów
Regulamin Ogólny dla Użytkowników Platformy Building Companion
  1. Postanowienia wstępne 

    1. Postanowienia wstępne

      1. Niniejszy Regulamin dla Klientów Indywidualnych (dalej jako: „Regulamin”)
      określa zasady świadczenia usługi elektronicznej udostępnienia Konta na
      Platformie Building Companion oraz korzystania z Usług, w tym Usług
      Dodatkowych, wymagających Rejestracji lub zalogowania się do Konta, w tym
      w szczególności z Panelu, Kuponów, Pakietów Informacyjnych, Wyszukiwarki
      Wykonawców.
      2. Regulamin określa w szczególności:
      a) zasady funkcjonowania Konta;
      b) zasady Rejestracji i logowania się do Konta;
      c) rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pomocą
      Konta;
      d) czas trwania świadczenia usługi Konta;

      e) zasady ochrony danych osobowych Klientów;
      f) tryb postępowania reklamacyjnego.
      3. Użytkownik zakładając Konto na Platformie potwierdza, że zapoznał się
      z niniejszym Regulaminem dla Klientów oraz akceptuje wszystkie jego
      postanowienia.
      4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, do świadczenia
      Usługi Konta Klienta oraz innych Usług Dodatkowych wymagających
      Rejestracji mają zastosowanie ogólne zasady świadczenia usług drogą
      elektroniczną na Platformie, zawarte w Regulaminie Platformy Building
      Companion, dostępnym pod adresem
      https://drive.google.com/file/d/1tv0GRgNu9lfKtuEXlGpuVThEqECnGQoO/vi
      ew?usp=sharing
      5. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z Usług, w tym z Usługi Konta Klienta
      oraz Wyszukiwarki Wykonawców, może wiązać się z ryzykiem. Ewentualne
      zagrożenia związane z korzystaniem z tych usług, a także środki techniczne
      dostępne usługobiorcom w celu ich zminimalizowania, opisane zostały
      w „Informacji o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez
      Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Xella Polska
      sp. z o.o.” stanowiącej załącznik do Regulaminu Ogólnego.
      6. Aktualne informacje o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących
      składnikiem treści Usług, wprowadzanych do systemu teleinformatycznego,
      którym posługuje się Użytkownik (pliki cookies lub inne podobne
      technologie), zawarte są w „Polityce prywatności”, dostępnej na stronie
      https://drive.google.com/file/d/1NXgNQKxJnkZ4fH_9cHdo1juHD14XaCAH/
      view?usp=sharing
      7. Korzystanie z Usług opisanych w niniejszym Regulaminie wymaga spełnienia
      następujących wymagań technicznych:
      ▪ posiadanie dostępu do sieci Internet;
      ▪ posiadanie dostępu do powszechnie używanej przeglądarki
      internetowej (wraz z włączoną obsługą protokołu bezpiecznej
      transmisji danych SSL, obsługą Java Script, Java, a także akceptacją
      plików cookies) w aktualnej wersji;
      ▪ korzystanie z oprogramowania blokującego treści obecne na stronie
      (typu AdBlock) może zakłócać lub uniemożliwić korzystanie z Usług.
      8. Usługodawca zobowiązany jest na każde żądanie Użytkownika przesłane na
      adres e-mail: info@building-companion.pl:
      a) przesłać Użytkownikowi aktualną informację o szczególnych zagrożeniach
      związanych z korzystaniem z Usług;
      b) poinformować Użytkownika o funkcji i celu oprogramowania lub danych,

      niebędących składnikiem treści Usług, wprowadzanych przez Usługodawcę do
      systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik;
      c) nieodpłatnie udostępnić Użytkownikowi Regulamin w taki sposób, który
      umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą
      Platformy.

  2. Definicje

    1. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia, pisane wielką literą, mają znaczenie
      zgodne z ich definicją nadaną w Regulaminie Ogólnym. Użyte w Regulaminie
      określenia, których definicja nie została zawarta w Regulaminie Ogólnym, mają
      następujące znaczenie:
      a. Klient – Użytkownik indywidualny, który dokonał Rejestracji na Platformie
      i założył Konto jako Klient;
      b. Portal Zewnętrzny – platforma internetowa prowadzona przez usługodawcę
      innego niż Usługodawca (w szczególności Facebook, Google), umożliwiająca
      dostęp do Konta w tej samej sesji, przy wykorzystaniu tożsamości
      Użytkownika zapisanej w Portalu Zewnętrznym poprzez uwierzytelnienie
      i uzupełnienie danych Użytkownika podczas Rejestracji lub logowania do
      Konta na Platformie;
      c. Profil Profesjonalisty – wydzielona część Platformy, na której zamieszczone
      są Treści Profesjonalistów dostępne dla Użytkowników, w szczególności
      informacje o działalności Profesjonalistów;
      d. Regulamin Ogólny – ogólne zasady świadczenia usług drogą elektroniczną na
      Platformie, zawarte w Regulaminie Ogólnym dla Użytkowników Platformy
      Building Companion, dostępnym pod adresem
      https://drive.google.com/file/d/1tv0GRgNu9lfKtuEXlGpuVThEqECnGQoO/vi
      ew?usp=sharing
      e. Usługa Profesjonalisty – oferowana do wykonania przez Profesjonalistę
      czynność z zakresu usług budowalnych, opisana w ramach Profilu
      Profesjonalisty;
      f. Warunki Współpracy – propozycja warunków świadczenia Usług
      Profesjonalisty na wykonanie konkretnych czynności z zakresu usług
      budowlanych wynikających z Zapytania, przedstawiana Klientowi przez
      Profesjonalistę poza Platformą i bez udziału Usługodawcy;
      g. Zapytanie – informacja umieszczona przez Klienta na Platformie, w celu
      poszukiwania Profesjonalisty zainteresowanego wykonaniem czynności w
      ramach zakresu danej Usługi Profesjonalisty.
  3. Konto

    1. Konto stanowi nieodpłatną Usługę świadczoną drogą elektroniczną za
      pośrednictwem Platformy.
      2. Dostęp i korzystanie z Konta wymagają podania danych osobowych,
      dokonania Rejestracji lub zalogowania się do Konta. Procedury Rejestracji
      oraz logowania się do Konta zostały opisane w § 4 niniejszego Regulaminu.

      3. Konto może utworzyć osoba, która ukończyła 18 lat.
      4. Jedna osoba może utworzyć tylko jedno Konto. Zakazane jest tworzenie Kont
      na rzecz innych osób, jak też udostępnianie Konta osobom trzecim.
      5. Utworzenie Konta i zalogowanie się do Konta jest niezbędne do korzystania
      z niektórych Usług na Platformie przez Klienta, w szczególności z Usług
      Dodatkowych, które zostały określone na Platformie jako wymagające
      posiadania Konta.
      6. Użytkownik z chwilą dokonania Rejestracji Konta jako Klient staje się
      Klientem.
      7. W celu utworzenia i korzystania z Konta, Użytkownik powinien spełnić
      wymagania techniczne niezbędne dla korzystania z Platformy, określone
      w Regulaminie Ogólnym, oraz dodatkowo:
      a) podać aktywny adres email Użytkownika, umożliwiający odbieranie
      i wysyłanie wiadomości email;
      b) podać aktywny numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w Polsce
      (zawierającego prefiks krajowy +48).

  4. Rejestracja i logowanie do Konta

    1. Założenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne.
      2. Niezbędnym warunkiem założenia Konta jest przeprowadzenie w całości
      procesu Rejestracji. W celu Rejestracji, Użytkownik powinien wypełnić
      formularz Rejestracji (podać dane osobowe) i postępować zgodnie
      z wyświetlanymi na Platformie komunikatami.
      3. Rejestracja Konta odbywa się ścieżką podstawową lub ścieżką alternatywną.
      4. Ścieżka podstawowa Rejestracji polega na:
      a) wyborze Rejestracji Konta jako Klient poprzez kliknięcie odpowiedniego
      odnośnika na Platformie;
      b) wypełnieniu formularza dostępnego na Platformie poprzez podanie swojego
      imienia, numeru telefonu komórkowego i adresu email;
      c) podaniu czterocyfrowego kodu z wiadomości SMS, przesłanej przez
      Platformę na numer telefonu komórkowego podany przez Użytkownika
      w formularzu;
      d) potwierdzeniu, że podany adres email należy do Klienta poprzez kliknięcie
      odnośnika zawartego w wiadomości email.
      5. Alternatywna ścieżka Rejestracji polega na:
      a) wyborze Rejestracji Konta jako Klient poprzez kliknięcie odpowiedniego
      odnośnika na Platformie;

      b) kliknięciu przycisku rejestracji za pośrednictwem Portalu Zewnętrznego;
      c) wyrażeniu zgody na przekazanie Platformie przez Portal Zewnętrzny
      wszystkich lub części danych niezbędnych do dokonania Rejestracji na
      Platformie;
      d) weryfikacji poprawności umieszczonych w formularzu danych
      przekazanych przez Portal Zewnętrzny oraz ich ewentualnym uzupełnieniu
      i modyfikacji, ze szczególnym uwzględnieniem numeru telefonu i adresu
      email;
      e) podaniu czterocyfrowego kodu z wiadomości SMS, przesłanej przez
      Platformę na numer telefonu komórkowego podany w formularzu;
      f) potwierdzeniu podanego adresu email poprzez kliknięcie odnośnika
      zawartego w wiadomości email.
      6. Proces Rejestracji kończy się z chwilą potwierdzenia kodem jednorazowym
      podanego numeru telefonu.
      7. Brak potwierdzenia adresu e-mail może skutkować zawieszeniem działania
      Konta oraz brakiem możliwości zmiany danych w Panelu Klienta.
      8. Do pomyślnego przeprowadzenia Rejestracji niezbędne jest podanie
      następujących danych osobowych:
      a) imię;
      b) numer telefonu komórkowego;
      c) adres email.
      9. Logowanie się do Konta odbywa się poprzez podanie na Platformie numeru
      telefonu komórkowego wskazanego podczas Rejestracji (stanowiącego login
      do Konta), na który następnie przesyłana jest wiadomość SMS zawierająca
      czterocyfrowy kod weryfikacyjny, który należy podać w kolejnym kroku
      formularza logowania.
      10. W przypadku dokonania Rejestracji przy użyciu Portalu Zewnętrznego
      zgodnie z ust. 4 powyżej, możliwe jest również logowanie do Konta przy
      użyciu Portalu Zewnętrznego. W takim przypadku logowanie odbywa się
      poprzez kliknięcie odpowiedniego odnośnika na stronie logowania do Konta
      na Platformie. Klient ma możliwość zalogowania się również przy użyciu
      numeru telefonu komórkowego, zgodnie z ust. 9 powyżej.
      11. W Panelu Klient może zrezygnować z połączenia Konta z Portalem
      Zewnętrznym. W takim wypadku logowanie do Konta będzie się odbywać
      wyłącznie zgodnie z procedurą opisaną w ust. 9 powyżej.
      12. Usunięcie konta w Portalu Zewnętrznym używanego do logowania do Konta
      nie powoduje zablokowania możliwości logowania się do Konta. W takim

      przypadku logowanie do Konta będzie odbywać się zgodnie z procedurą
      opisaną w ust. 9 powyżej.
      13. Klient podając dane podczas Rejestracji lub zmieniając dane w Panelu
      oświadcza, że informacje podane przez Klienta Usługodawcy są zgodne
      z prawdą.
      14. Podczas Rejestracji Użytkownik może również, poprzez zaznaczenie
      odpowiedniego pola, wyrazić dobrowolną zgodę na otrzymywanie materiałów
      marketingowych od Usługodawcy lub innych podmiotów trzecich,
      w szczególności partnerów Usługodawcy.
      15. Założenie Konta i rozpoczęcie korzystania z Usług zostanie potwierdzone
      przez Usługodawcę poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail Klienta
      wskazany przy rejestracji do Konta.

  5. Rodzaje i zakres Usług świadczonych za pomocą Konta

    1. Po dokonaniu Rejestracji, Klient uzyskuje dostęp do Konta, za pomocą którego
      może korzystać z Usług dostępnych na Platformie, w szczególności z Usług
      Dodatkowych takich jak: Panel, Kupony, Pakiety Informacyjne, Newsletter,
      Ebook, Treści, Wyszukiwarka Wykonawców.
      2. Z chwilą zakończenia Rejestracji, Klient uzyskuje za pomocą Konta dostęp do
      Panelu.
      3. Za pomocą Panelu, Klient może w szczególności dokonywać następujących
      czynności:
      a) przegląd i zmiana danych Konta;
      b) rezygnacja z połączenia Konta z Portalem Zewnętrznym;
      c) przegląd i zmiana udzielonych zgód w ramach Konta;
      d) przegląd Usług, z których korzysta Klient w ramach Konta, w szczególności
      Kuponów, Pakietów Informacyjnych, Treści i Zapytań w ramach Usługi
      Wyszukiwarka Wykonawców.
      4. Zasady i warunki korzystania z Usług Dodatkowych są opisane w niniejszym
      Regulaminie oraz odpowiednich Regulaminach Usług Dodatkowych.
      Korzystanie z Usługi Dodatkowej wymaga uprzedniego zaakceptowania
      postanowień Regulaminu Ogólnego, niniejszego Regulaminu oraz
      odpowiedniego Regulaminu Usługi Dodatkowej.
      5. Zmiana danych Konta dokonana przez Klienta w Panelu zostanie każdorazowo
      potwierdzona przesłaniem wiadomości na adres email wskazany przez Klienta
      podczas Rejestracji.
  6. Czas trwania świadczenia usługi Konta

    1. Umowa dotycząca korzystania z Konta zostaje zawarta pomiędzy
      Usługodawcą a Klientem na czas nieokreślony i jest regulowana niniejszym
      Regulaminem oraz Regulaminem Ogólnym.
      2. Czas trwania umowy rozpoczyna się z chwilą zakończenia przez Użytkownika
      procesu Rejestracji i kończy z chwilą zamknięcia Konta.
      3. W przypadku zakończenia czasu trwania umowy o świadczenie Usług
      w ramach Platformy zgodnie z zasadami opisanymi w § 7 Regulaminu
      Ogólnego, następuje zakończenie świadczenia usługi utrzymania Konta oraz
      świadczenia Usług na podstawie niniejszego Regulaminu. Zasady zawarte w
      § 7 Regulaminu Ogólnego mają odpowiednie zastosowanie.
      4. Zasady rozwiązywania umów o świadczenie Usług zawarte w Regulaminie
      Ogólnym (w tym prawo odstąpienia przysługujące Klientowi będącemu
      konsumentem) mają odpowiednie zastosowanie do umowy Konta.
      5. W przypadku stwierdzenia przez Usługodawcę braku aktywności Klienta na
      Koncie przez okres 5 (pięciu) lat, Konto zostanie usunięte. Miesiąc przed
      upływem terminu 5 lat braku aktywności na Koncie, Klient zostanie
      poinformowany drogą mailową o braku aktywności i planowanym usunięciu
      Konta w razie braku podjęcia aktywności w ramach Konta. Dla uniknięcia
      wątpliwości, za brak aktywności na Koncie będzie rozumiane niezalogowanie
      się na Konto w rozpatrywanym okresie. Okres braku aktywności jest liczony
      od nowa po każdorazowym wylogowaniu się z Konta przez Klienta.
      6. Usunięcie Konta jest możliwe poprzez usunięcie Konta przez Klienta lub na
      żądanie Klienta poprzez wysłanie wiadomości zawierającej żądanie usunięcia
      Konta na adres email odo-polska@xella.com. Po otrzymaniu wiadomości
      email od Klienta umożliwiającej zweryfikowanie tożsamości Klienta
      i precyzyjne określenie Konta, którego dotyczy żądanie, Usługodawca
      niezwłocznie usunie Konto Klienta.
      7. Usunięcie Konta przez Usługodawcę następuje po zakończeniu świadczenia
      Usług, w tym rozwiązania umowy w przypadkach wskazanych w Regulaminie
      Ogólnym.
      8. Zasady dostępu Klienta do jego Treści po zakończeniu świadczenia usług
      opisane w Regulaminie Ogólnym mają zastosowanie także do Treści Klienta
      znajdujących się na jego Koncie.
  7. Kupon

    1. Usługa Kuponu jest Usługą Dodatkową polegającą na przyznaniu Klientowi
      uprawnienia w formie alfanumerycznej (Kuponu) do skorzystania z wybranej
      przez Klienta Oferty Usługodawcy lub Partnerów Usługodawcy, w postaci
      kodu umożliwiającego skorzystanie z określonej Oferty poza Platformą.

      2. Korzystanie z Kuponu jest dobrowolne i bezpłatne.
      3. Do skorzystania z Kuponu niezbędne jest uprzednie dokonanie Rejestracji lub
      zalogowanie się jako Klient na Platformie.
      4. Szczegółowe zasady świadczenia Usługi Dodatkowej w postaci Kuponu są
      określone w odpowiednich Regulaminach Usług Dodatkowych.
      5. Przed skorzystaniem z Usługi Kuponu wymagane jest potwierdzenie
      zapoznania się i akceptacja warunków Regulaminu Ogólnego, niniejszego
      Regulaminu oraz odpowiednich Regulaminów Usług Dodatkowych.
      6. Do skorzystania z Kuponu może być niezbędne podanie dodatkowych danych
      osobowych Klienta, innych niż niezbędne do utworzenia Konta.

  8. Pakiet Informacyjny

    1. Usługa Pakietu Informacyjnego jest Usługą Dodatkową polegającą na
      przyznaniu Klientowi uprawnienia do uzyskania szczegółowych informacji na
      temat określonej Oferty i otrzymywania dodatkowych informacji związanych
      z Ofertą lub otrzymywania informacji o innych Ofertach.
      2. Korzystanie z Pakietu Informacyjnego jest dobrowolne i bezpłatne.
      3. Do skorzystania z Pakietu Informacyjnego niezbędne jest uprzednie dokonanie
      Rejestracji lub zalogowanie się jako Klient na Platformie.
      4. Szczegółowe zasady Usługi Dodatkowej w postaci Pakietu Informacyjnego są
      określone w odpowiednich Regulaminach Usług Dodatkowych.
      5. Przed skorzystaniem z Usługi Pakietu Informacyjnego wymagane jest
      potwierdzenie zapoznania się i akceptacja warunków Regulaminu Ogólnego,
      niniejszego Regulaminu oraz odpowiednich Regulaminów Usług
      Dodatkowych.
      6. W ramach Usługi Pakietu Informacyjnego Klientowi mogą być świadczone
      usługi o charakterze informacyjnym lub marketingowym.
      7. Usługi Pakietu Informacyjnego mogą być świadczone Klientowi za
      pośrednictwem Platformy, w szczególności Panelu, a także z wykorzystaniem
      środków komunikacji na odległość, w szczególności za pomocą telefonu
      komórkowego lub wiadomości email.
  9. Treści

    1. W ramach korzystania z Platformy, po założeniu Konta, Klient może również
      zamieszczać Treści, w szczególności opinie dotyczące Usług, np. Kuponów
      lub określonych Profesjonalistów.
      2. Zasady związane z zamieszczaniem Treści, w tym zasady zapewniania przez
      Usługodawcę, że opinie pochodzą od Klientów, a także prawa i obowiązki
      Klienta i Usługodawcy zostały szczegółowo określone w Regulaminie
      Ogólnym.
  10. Usługa łączenia Klientów z Profesjonalistami

    1. Usługa łączenia Klientów z Profesjonalistami – Wyszukiwarka Wykonawców
      jest usługą polegającą na wysyłaniu zapytań przez Klientów dotyczących usług
      realizowanych przez Profesjonalistów, prezentowaniu Profesjonalistów
      spełniających kryteria Klienta oraz umożliwianiu bezpośredniego kontaktu
      między Klientem a wybranymi przez niego Profesjonalistami.
      2. Korzystanie z Usługi Wyszukiwarka Wykonawców jest dobrowolne
      i bezpłatne.
      3. Do skorzystania z usługi Wyszukiwarka Wykonawców niezbędne jest
      uprzednie dokonanie Rejestracji lub zalogowanie się jako Klient na Platformie.
      4. Wypełniając dostępne na Platformie formularze, Klient ma obowiązek podać
      prawdziwe dane. Usługodawca zastrzega sobie prawo ich weryfikacji oraz
      odmowy świadczenia Usługi Wyszukiwarka Wykonawców w przypadku
      podania nieprawdziwych danych przez Klienta.
      5. Klient inicjuje kontakt z Profesjonalistą umieszczając na Platformie Zapytanie,
      którego treść jest ustalana samodzielnie przez Klienta w ramach kryteriów
      wskazanych na Platformie.
      6. Umieszczenie Zapytania na Platformie następuje przez wypełnienie
      formularza i kliknięcie odpowiedniego odnośnika na Platformie.
      7. Treść Zapytania powinna nawiązywać do jednej z usług oferowanych przez
      Profesjonalistów oraz nie może wprowadzać w błąd, w szczególności co do
      zakresu i miejsca prac do wykonania.
      8. Klient odpowiada za zgodność Zapytania ze stanem faktycznym oraz
      umieszczenie w nim wszystkich informacji istotnych dla przygotowania
      Warunków Współpracy przez Profesjonalistę.
      9. Zamieszczenie Zapytania powinno odzwierciedlać rzeczywiste
      zapotrzebowanie i zamiar skorzystania z Usługi Profesjonalisty, której
      Zapytanie dotyczy oraz nie może naruszać powszechnie obowiązujących
      przepisów prawa. Zakazane jest posługiwanie się Zapytaniem dla
      komunikowania innych treści niż wynikające z niniejszego Regulaminu.

      10. W przypadku stwierdzenia łamania przez Klienta zasad niniejszego
      Regulaminu lub Regulaminu Ogólnego, dostęp Klienta do formularza w celu
      składania Zapytań może zostać zablokowany.
      11. Usługodawca przedstawia Klientowi listę Profesjonalistów, których dane
      podane na Platformie, w tym zakres oferowanych Usług Profesjonalisty,
      dostępność czasowa oraz obszar świadczonych przez Profesjonalistę Usług
      Profesjonalisty, odpowiadają kryteriom wskazanym przez Klienta. Kolejność
      prezentowanych Profesjonalistów może być uzależniona od określonych
      kryteriów wskazanych w ust. 27.
      12. Na podstawie przygotowanej listy Profesjonalistów, Klient może zapoznać się
      z Profilami Profesjonalistów oraz wybrać Profesjonalistów, którym chce, aby
      Usługodawca wysłał bezpośrednio Zapytanie.
      13. Zapytanie przekazywane jest do wybranych przez Klienta Profesjonalistów
      (bez danych kontaktowych Klienta) oraz umieszczane na Panelu Klienta.
      14. W ramach konkretnego Zapytania, Klient może być poproszony o przekazanie
      dodatkowych danych oraz szczególnych informacji dotyczących konkretnego
      Zapytania względem podanych w momencie zamieszczenia Zapytania na
      Platformie, w tym, w szczególności, przesłania projektu domu objętego
      Zapytaniem.
      15. Przekazanie Zlecenia wybranym przez Klienta Profesjonalistom wiąże się z
      umożliwieniem zapoznania się przez wybranych Profesjonalistów z treścią
      Zlecenia oraz danym identyfikującymi Klienta, celem weryfikacji Zlecenia.
      16. Usługodawca oświadcza, że dane identyfikujące Klienta będą udostępnione
      tylko dla Profesjonalistów, którym na żądanie Klienta zostało przesłane jego
      Zapytanie.
      17. Zamieszczenie przez Klienta Zapytania jest bezpłatne.
      18. Klient, po wysłaniu Zapytania, otrzymuje w ramach Platformy potwierdzenie
      jego umieszczenia.
      19. Przesłanie przez Klienta Zapytania do wybranych Profesjonalistów powoduje
      przekazanie Klientowi danych kontaktowych udostępnionych przez wybranych
      Profesjonalistów na Platformie, w celu umożliwienia nawiązania
      bezpośredniego kontaktu z Profesjonalistą przez Klienta.
      20. W ramach procesu składania Zapytania przez Klienta, Klient może zostać
      dodatkowo poproszony o udzielenie dobrowolnej zgody na przekazanie
      danych kontaktowych Klienta do wybranych przez niego Profesjonalistów, w
      celu ułatwienia kontaktu pomiędzy Klientem a Profesjonalistami. Udzielenie
      przez Klienta zgody na udostępnienie danych kontaktowych wybranym
      Profesjonalistom nie jest warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia
      Zapytania.
      21. Każde Zapytanie umieszczone na Platformie może być zweryfikowane przez
      Usługodawcę, w szczególności pod kątem rzetelności informacji

      przekazywanych do Profesjonalistów. W przypadku ustalenia, że podane przez
      Klienta informacje są nieprawdziwe lub wprowadzają w błąd, Usługodawca
      może usunąć Zapytanie z Platformy lub usunąć nierzetelne informacje z
      Zapytania.
      22. Po zapoznaniu się z Zapytaniem, Profesjonaliści zainteresowani Zapytaniem i
      świadczeniem Usług Profesjonalisty Klientowi, mogą przedstawić Klientowi
      Warunki Współpracy, bezpośrednio podczas kontaktu zainicjowanego przez
      Klienta z Profesjonalistą, na postawie danych przekazanych na Platformie, a w
      przypadku dobrowolnego podania danych kontaktowych przez Klienta – także
      podczas kontaktu zainicjowanego przez Profesjonalistę.
      23. Warunki Współpracy uzgadniane są poza Platformą i nie są elementem Usługi
      Wyszukiwarka Wykonawców. Usługodawca nie ma wpływu na Warunki
      Współpracy, nie jest ich stroną oraz nie jest informowany o ich treści.
      Usługodawca nie odpowiada za treść Warunków Współpracy, jak i za działania
      podejmowane na ich podstawie, w tym zawarcie umowy i jej realizację.
      24. Zapytanie może zostać usunięte z Panelu Klienta w następujących sytuacjach:
      a) w przypadku usunięcia Zapytania przez Użytkownika,
      b) po upływie 14 dni roboczych od momentu zamieszczenia Zapytania przez
      Klienta,
      c) w przypadku zablokowania Użytkownikowi dostępu do formularza do
      składania Zapytań,
      d) w momencie usunięcia Konta Klienta.
      25. Zakazane jest wykorzystywanie danych dotyczących Profesjonalistów przez
      Klienta do innych celów niż skontaktowanie się z Profesjonalistą w celu
      ustalenia szczegółów zlecenia w ramach budowy domu jednorodzinnego
      Klienta. Odpowiednio, zakazane jest wykorzystywanie danych dotyczących
      Klientów przez Profesjonalistów do innych celów niż skontaktowanie się z
      Klientem, w celu ustalenia szczegółów zlecenia w ramach budowy domu
      jednorodzinnego Klienta.
      26. Usługodawca nie prowadzi sprzedaży za pośrednictwem Platformy ani nie jest
      stroną umów zawieranych przez Użytkowników, w tym pomiędzy Klientem a
      Profesjonalistą. Usługodawca nie jest pośrednikiem przy zawieraniu
      jakiejkolwiek umowy przez Użytkownika, w tym przez Klienta lub
      Profesjonalistę.
      27. Usługodawca zastrzega możliwość plasowania podczas prezentowania
      Klientowi listy Profesjonalistów, czyli zapewniania określonej widoczności lub
      wagi Profesjonalistom w wynikach wyszukiwania. Plasowanie może być
      oparte o następujące parametry:
      ▪ aktywność Profesjonalisty na Platformie (np. liczba logowań,
      kompletność Profilu),
      ▪ liczba opinii o usługach wykonanych przez danego Profesjonalistę,

      ▪ posiadanie certyfikatu jakości usług, w tym certyfikatu Xella lub
      statusu ekipy stale współpracującej z Xella,
      ▪ liczba Zapytań otrzymanych przez Profesjonalistę w określonym
      okresie oraz liczba Zapytań, na które Profesjonalista udzielił
      odpowiedzi, odsetek takich Zapytań,
      ▪ zweryfikowanie Profilu Profesjonalisty,
      ▪ liczba wykonanych projektów na rzecz Klientów,
      ▪ liczba odbytych szkoleń organizowanych przez Usługodawcę
      związanych z podnoszeniem kwalifikacji,
      ▪ lokalizacja Profesjonalisty (odległość od miejsca, w którym miałaby
      być wykonywana usługa).

      28. Parametry takie jak lokalizacja Profesjonalisty, aktywność wykonawcy na
      Platformie (np. kompletność Profilu), liczba opinii o usługach wykonanych
      przez danego Profesjonalistę, posiadanie certyfikatu jakości usług, w tym
      certyfikatu Xella lub statusu ekipy stale współpracującej z Xella będą miały
      znaczenie większe dla plasowania niż pozostałe parametry wskazane w ust. 27.

  11. Ochrona danych

    1. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w niniejszym
      Regulaminie oraz w dokumencie „Polityka prywatności dla Klientów“ dostępnym pod
      adresem
      https://drive.google.com/file/d/1tv0GRgNu9lfKtuEXlGpuVThEqECnGQoO/view?usp
      =sharing
  12. Postępowanie reklamacyjne i prawo odstąpienia

      1. Zasady dotyczące dokonywania reklamacji przez Użytkowników, w tym Klientów, zostały zawarte w § 12 Regulaminu Ogólnego i mają odpowiednie zastosowanie do umów zawieranych na podstawie niniejszego Regulaminu oraz Regulaminów Usług Dodatkowych.
      2. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
      3. Szczegółowe warunki realizacji prawa odstąpienia od umowy zostały zawarte w § 7 Regulaminu Ogólnego i mają odpowiednie zastosowanie do umów zawieranych na podstawie niniejszego Regulaminu oraz Regulaminów Usług Dodatkowych.
  13. Postanowienia końcowe

      1. Regulamin udostępniony jest nieodpłatnie na Platformie. Treść Regulaminu jest udostępniana przed zawarciem umowy Konta oraz z chwilą założenia Konta przesyłana jest w formacie PDF na adres e-mail podany przez Użytkownika w momencie rejestracji. Treść Regulaminu może również zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony www.building-companion.pl.
      2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Ogólnego, przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne odpowiednie przepisy prawa.
      3. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu lub innych warunków świadczenia Usług, na zasadach określonych w §14 ust. 4 Regulaminu Ogólnego.