Szanowny Użytkowniku, zanim założysz Konto jako Klient na Platformie Building Companion, zapoznaj się z niniejszym Regulaminem Ogólnym dla Użytkowników Platformy Building Companion oraz Regulaminem dla Klientów Indywidualnych lub Regulaminem dla Profesjonalistów. Założenie Konta oznacza potwierdzenie zapoznania się i akceptację wszystkich postanowień Regulaminu Ogólnego dla Użytkowników Platformy Building Companion oraz Regulaminu dla Klientów Indywidualnych lub Regulaminu dla Profesjonalistów.
Postanowienia wstępne
Postanowienia wstępne
1. Niniejszy Regulamin dla Klientów Indywidualnych (dalej jako: „Regulamin”)
określa zasady świadczenia usługi elektronicznej udostępnienia Konta na
Platformie Building Companion oraz korzystania z Usług, w tym Usług
Dodatkowych, wymagających Rejestracji lub zalogowania się do Konta, w tym
w szczególności z Panelu, Kuponów, Pakietów Informacyjnych, Wyszukiwarki
Wykonawców.2. Regulamin określa w szczególności:
a) zasady funkcjonowania Konta;
b) zasady Rejestracji i logowania się do Konta;
c) rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pomocą
Konta;
d) czas trwania świadczenia usługi Konta;
e) zasady ochrony danych osobowych Klientów;
f) tryb postępowania reklamacyjnego.
3. Użytkownik zakładając Konto na Platformie potwierdza, że zapoznał się
z niniejszym Regulaminem dla Klientów oraz akceptuje wszystkie jego
postanowienia.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, do świadczenia
Usługi Konta Klienta oraz innych Usług Dodatkowych wymagających
Rejestracji mają zastosowanie ogólne zasady świadczenia usług drogą
elektroniczną na Platformie, zawarte w Regulaminie Platformy Building
Companion, dostępnym pod adresem
https://drive.google.com/file/d/1tv0GRgNu9lfKtuEXlGpuVThEqECnGQoO/vi
ew?usp=sharing
5. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z Usług, w tym z Usługi Konta Klienta
oraz Wyszukiwarki Wykonawców, może wiązać się z ryzykiem. Ewentualne
zagrożenia związane z korzystaniem z tych usług, a także środki techniczne
dostępne usługobiorcom w celu ich zminimalizowania, opisane zostały
w „Informacji o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez
Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Xella Polska
sp. z o.o.” stanowiącej załącznik do Regulaminu Ogólnego.
6. Aktualne informacje o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących
składnikiem treści Usług, wprowadzanych do systemu teleinformatycznego,
którym posługuje się Użytkownik (pliki cookies lub inne podobne
technologie), zawarte są w „Polityce prywatności”, dostępnej na stronie
https://drive.google.com/file/d/1NXgNQKxJnkZ4fH_9cHdo1juHD14XaCAH/
view?usp=sharing
7. Korzystanie z Usług opisanych w niniejszym Regulaminie wymaga spełnienia
następujących wymagań technicznych:
▪ posiadanie dostępu do sieci Internet;
▪ posiadanie dostępu do powszechnie używanej przeglądarki
internetowej (wraz z włączoną obsługą protokołu bezpiecznej
transmisji danych SSL, obsługą Java Script, Java, a także akceptacją
plików cookies) w aktualnej wersji;
▪ korzystanie z oprogramowania blokującego treści obecne na stronie
(typu AdBlock) może zakłócać lub uniemożliwić korzystanie z Usług.
8. Usługodawca zobowiązany jest na każde żądanie Użytkownika przesłane na
adres e-mail: info@building-companion.pl:
a) przesłać Użytkownikowi aktualną informację o szczególnych zagrożeniach
związanych z korzystaniem z Usług;
b) poinformować Użytkownika o funkcji i celu oprogramowania lub danych,niebędących składnikiem treści Usług, wprowadzanych przez Usługodawcę do
systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik;
c) nieodpłatnie udostępnić Użytkownikowi Regulamin w taki sposób, który
umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą
Platformy.
Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia, pisane wielką literą, mają znaczenie
zgodne z ich definicją nadaną w Regulaminie Ogólnym. Użyte w Regulaminie
określenia, których definicja nie została zawarta w Regulaminie Ogólnym, mają
następujące znaczenie:
a. Klient – Użytkownik indywidualny, który dokonał Rejestracji na Platformie
i założył Konto jako Klient;
b. Portal Zewnętrzny – platforma internetowa prowadzona przez usługodawcę
innego niż Usługodawca (w szczególności Facebook, Google), umożliwiająca
dostęp do Konta w tej samej sesji, przy wykorzystaniu tożsamości
Użytkownika zapisanej w Portalu Zewnętrznym poprzez uwierzytelnienie
i uzupełnienie danych Użytkownika podczas Rejestracji lub logowania do
Konta na Platformie;
c. Profil Profesjonalisty – wydzielona część Platformy, na której zamieszczone
są Treści Profesjonalistów dostępne dla Użytkowników, w szczególności
informacje o działalności Profesjonalistów;
d. Regulamin Ogólny – ogólne zasady świadczenia usług drogą elektroniczną na
Platformie, zawarte w Regulaminie Ogólnym dla Użytkowników Platformy
Building Companion, dostępnym pod adresem
https://drive.google.com/file/d/1tv0GRgNu9lfKtuEXlGpuVThEqECnGQoO/vi
ew?usp=sharing
e. Usługa Profesjonalisty – oferowana do wykonania przez Profesjonalistę
czynność z zakresu usług budowalnych, opisana w ramach Profilu
Profesjonalisty;
f. Warunki Współpracy – propozycja warunków świadczenia Usług
Profesjonalisty na wykonanie konkretnych czynności z zakresu usług
budowlanych wynikających z Zapytania, przedstawiana Klientowi przez
Profesjonalistę poza Platformą i bez udziału Usługodawcy;
g. Zapytanie – informacja umieszczona przez Klienta na Platformie, w celu
poszukiwania Profesjonalisty zainteresowanego wykonaniem czynności w
ramach zakresu danej Usługi Profesjonalisty.
Konto
Konto stanowi nieodpłatną Usługę świadczoną drogą elektroniczną za
pośrednictwem Platformy.
2. Dostęp i korzystanie z Konta wymagają podania danych osobowych,
dokonania Rejestracji lub zalogowania się do Konta. Procedury Rejestracji
oraz logowania się do Konta zostały opisane w § 4 niniejszego Regulaminu.3. Konto może utworzyć osoba, która ukończyła 18 lat.
4. Jedna osoba może utworzyć tylko jedno Konto. Zakazane jest tworzenie Kont
na rzecz innych osób, jak też udostępnianie Konta osobom trzecim.
5. Utworzenie Konta i zalogowanie się do Konta jest niezbędne do korzystania
z niektórych Usług na Platformie przez Klienta, w szczególności z Usług
Dodatkowych, które zostały określone na Platformie jako wymagające
posiadania Konta.
6. Użytkownik z chwilą dokonania Rejestracji Konta jako Klient staje się
Klientem.
7. W celu utworzenia i korzystania z Konta, Użytkownik powinien spełnić
wymagania techniczne niezbędne dla korzystania z Platformy, określone
w Regulaminie Ogólnym, oraz dodatkowo:
a) podać aktywny adres email Użytkownika, umożliwiający odbieranie
i wysyłanie wiadomości email;
b) podać aktywny numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w Polsce
(zawierającego prefiks krajowy +48).
Rejestracja i logowanie do Konta
Założenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne.
2. Niezbędnym warunkiem założenia Konta jest przeprowadzenie w całości
procesu Rejestracji. W celu Rejestracji, Użytkownik powinien wypełnić
formularz Rejestracji (podać dane osobowe) i postępować zgodnie
z wyświetlanymi na Platformie komunikatami.
3. Rejestracja Konta odbywa się ścieżką podstawową lub ścieżką alternatywną.
4. Ścieżka podstawowa Rejestracji polega na:
a) wyborze Rejestracji Konta jako Klient poprzez kliknięcie odpowiedniego
odnośnika na Platformie;
b) wypełnieniu formularza dostępnego na Platformie poprzez podanie swojego
imienia, numeru telefonu komórkowego i adresu email;
c) podaniu czterocyfrowego kodu z wiadomości SMS, przesłanej przez
Platformę na numer telefonu komórkowego podany przez Użytkownika
w formularzu;
d) potwierdzeniu, że podany adres email należy do Klienta poprzez kliknięcie
odnośnika zawartego w wiadomości email.
5. Alternatywna ścieżka Rejestracji polega na:
a) wyborze Rejestracji Konta jako Klient poprzez kliknięcie odpowiedniego
odnośnika na Platformie;b) kliknięciu przycisku rejestracji za pośrednictwem Portalu Zewnętrznego;
c) wyrażeniu zgody na przekazanie Platformie przez Portal Zewnętrzny
wszystkich lub części danych niezbędnych do dokonania Rejestracji na
Platformie;
d) weryfikacji poprawności umieszczonych w formularzu danych
przekazanych przez Portal Zewnętrzny oraz ich ewentualnym uzupełnieniu
i modyfikacji, ze szczególnym uwzględnieniem numeru telefonu i adresu
email;
e) podaniu czterocyfrowego kodu z wiadomości SMS, przesłanej przez
Platformę na numer telefonu komórkowego podany w formularzu;
f) potwierdzeniu podanego adresu email poprzez kliknięcie odnośnika
zawartego w wiadomości email.
6. Proces Rejestracji kończy się z chwilą potwierdzenia kodem jednorazowym
podanego numeru telefonu.
7. Brak potwierdzenia adresu e-mail może skutkować zawieszeniem działania
Konta oraz brakiem możliwości zmiany danych w Panelu Klienta.
8. Do pomyślnego przeprowadzenia Rejestracji niezbędne jest podanie
następujących danych osobowych:
a) imię;
b) numer telefonu komórkowego;
c) adres email.
9. Logowanie się do Konta odbywa się poprzez podanie na Platformie numeru
telefonu komórkowego wskazanego podczas Rejestracji (stanowiącego login
do Konta), na który następnie przesyłana jest wiadomość SMS zawierająca
czterocyfrowy kod weryfikacyjny, który należy podać w kolejnym kroku
formularza logowania.
10. W przypadku dokonania Rejestracji przy użyciu Portalu Zewnętrznego
zgodnie z ust. 4 powyżej, możliwe jest również logowanie do Konta przy
użyciu Portalu Zewnętrznego. W takim przypadku logowanie odbywa się
poprzez kliknięcie odpowiedniego odnośnika na stronie logowania do Konta
na Platformie. Klient ma możliwość zalogowania się również przy użyciu
numeru telefonu komórkowego, zgodnie z ust. 9 powyżej.
11. W Panelu Klient może zrezygnować z połączenia Konta z Portalem
Zewnętrznym. W takim wypadku logowanie do Konta będzie się odbywać
wyłącznie zgodnie z procedurą opisaną w ust. 9 powyżej.
12. Usunięcie konta w Portalu Zewnętrznym używanego do logowania do Konta
nie powoduje zablokowania możliwości logowania się do Konta. W takimprzypadku logowanie do Konta będzie odbywać się zgodnie z procedurą
opisaną w ust. 9 powyżej.
13. Klient podając dane podczas Rejestracji lub zmieniając dane w Panelu
oświadcza, że informacje podane przez Klienta Usługodawcy są zgodne
z prawdą.
14. Podczas Rejestracji Użytkownik może również, poprzez zaznaczenie
odpowiedniego pola, wyrazić dobrowolną zgodę na otrzymywanie materiałów
marketingowych od Usługodawcy lub innych podmiotów trzecich,
w szczególności partnerów Usługodawcy.
15. Założenie Konta i rozpoczęcie korzystania z Usług zostanie potwierdzone
przez Usługodawcę poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail Klienta
wskazany przy rejestracji do Konta.
Rodzaje i zakres Usług świadczonych za pomocą Konta
Po dokonaniu Rejestracji, Klient uzyskuje dostęp do Konta, za pomocą którego
może korzystać z Usług dostępnych na Platformie, w szczególności z Usług
Dodatkowych takich jak: Panel, Kupony, Pakiety Informacyjne, Newsletter,
Ebook, Treści, Wyszukiwarka Wykonawców.
2. Z chwilą zakończenia Rejestracji, Klient uzyskuje za pomocą Konta dostęp do
Panelu.
3. Za pomocą Panelu, Klient może w szczególności dokonywać następujących
czynności:
a) przegląd i zmiana danych Konta;
b) rezygnacja z połączenia Konta z Portalem Zewnętrznym;
c) przegląd i zmiana udzielonych zgód w ramach Konta;
d) przegląd Usług, z których korzysta Klient w ramach Konta, w szczególności
Kuponów, Pakietów Informacyjnych, Treści i Zapytań w ramach Usługi
Wyszukiwarka Wykonawców.
4. Zasady i warunki korzystania z Usług Dodatkowych są opisane w niniejszym
Regulaminie oraz odpowiednich Regulaminach Usług Dodatkowych.
Korzystanie z Usługi Dodatkowej wymaga uprzedniego zaakceptowania
postanowień Regulaminu Ogólnego, niniejszego Regulaminu oraz
odpowiedniego Regulaminu Usługi Dodatkowej.
5. Zmiana danych Konta dokonana przez Klienta w Panelu zostanie każdorazowo
potwierdzona przesłaniem wiadomości na adres email wskazany przez Klienta
podczas Rejestracji.
Czas trwania świadczenia usługi Konta
Umowa dotycząca korzystania z Konta zostaje zawarta pomiędzy
Usługodawcą a Klientem na czas nieokreślony i jest regulowana niniejszym
Regulaminem oraz Regulaminem Ogólnym.
2. Czas trwania umowy rozpoczyna się z chwilą zakończenia przez Użytkownika
procesu Rejestracji i kończy z chwilą zamknięcia Konta.
3. W przypadku zakończenia czasu trwania umowy o świadczenie Usług
w ramach Platformy zgodnie z zasadami opisanymi w § 7 Regulaminu
Ogólnego, następuje zakończenie świadczenia usługi utrzymania Konta oraz
świadczenia Usług na podstawie niniejszego Regulaminu. Zasady zawarte w
§ 7 Regulaminu Ogólnego mają odpowiednie zastosowanie.
4. Zasady rozwiązywania umów o świadczenie Usług zawarte w Regulaminie
Ogólnym (w tym prawo odstąpienia przysługujące Klientowi będącemu
konsumentem) mają odpowiednie zastosowanie do umowy Konta.
5. W przypadku stwierdzenia przez Usługodawcę braku aktywności Klienta na
Koncie przez okres 5 (pięciu) lat, Konto zostanie usunięte. Miesiąc przed
upływem terminu 5 lat braku aktywności na Koncie, Klient zostanie
poinformowany drogą mailową o braku aktywności i planowanym usunięciu
Konta w razie braku podjęcia aktywności w ramach Konta. Dla uniknięcia
wątpliwości, za brak aktywności na Koncie będzie rozumiane niezalogowanie
się na Konto w rozpatrywanym okresie. Okres braku aktywności jest liczony
od nowa po każdorazowym wylogowaniu się z Konta przez Klienta.
6. Usunięcie Konta jest możliwe poprzez usunięcie Konta przez Klienta lub na
żądanie Klienta poprzez wysłanie wiadomości zawierającej żądanie usunięcia
Konta na adres email odo-polska@xella.com. Po otrzymaniu wiadomości
email od Klienta umożliwiającej zweryfikowanie tożsamości Klienta
i precyzyjne określenie Konta, którego dotyczy żądanie, Usługodawca
niezwłocznie usunie Konto Klienta.
7. Usunięcie Konta przez Usługodawcę następuje po zakończeniu świadczenia
Usług, w tym rozwiązania umowy w przypadkach wskazanych w Regulaminie
Ogólnym.
8. Zasady dostępu Klienta do jego Treści po zakończeniu świadczenia usług
opisane w Regulaminie Ogólnym mają zastosowanie także do Treści Klienta
znajdujących się na jego Koncie.
Kupon
Usługa Kuponu jest Usługą Dodatkową polegającą na przyznaniu Klientowi
uprawnienia w formie alfanumerycznej (Kuponu) do skorzystania z wybranej
przez Klienta Oferty Usługodawcy lub Partnerów Usługodawcy, w postaci
kodu umożliwiającego skorzystanie z określonej Oferty poza Platformą.2. Korzystanie z Kuponu jest dobrowolne i bezpłatne.
3. Do skorzystania z Kuponu niezbędne jest uprzednie dokonanie Rejestracji lub
zalogowanie się jako Klient na Platformie.
4. Szczegółowe zasady świadczenia Usługi Dodatkowej w postaci Kuponu są
określone w odpowiednich Regulaminach Usług Dodatkowych.
5. Przed skorzystaniem z Usługi Kuponu wymagane jest potwierdzenie
zapoznania się i akceptacja warunków Regulaminu Ogólnego, niniejszego
Regulaminu oraz odpowiednich Regulaminów Usług Dodatkowych.
6. Do skorzystania z Kuponu może być niezbędne podanie dodatkowych danych
osobowych Klienta, innych niż niezbędne do utworzenia Konta.
Pakiet Informacyjny
Usługa Pakietu Informacyjnego jest Usługą Dodatkową polegającą na
przyznaniu Klientowi uprawnienia do uzyskania szczegółowych informacji na
temat określonej Oferty i otrzymywania dodatkowych informacji związanych
z Ofertą lub otrzymywania informacji o innych Ofertach.
2. Korzystanie z Pakietu Informacyjnego jest dobrowolne i bezpłatne.
3. Do skorzystania z Pakietu Informacyjnego niezbędne jest uprzednie dokonanie
Rejestracji lub zalogowanie się jako Klient na Platformie.
4. Szczegółowe zasady Usługi Dodatkowej w postaci Pakietu Informacyjnego są
określone w odpowiednich Regulaminach Usług Dodatkowych.
5. Przed skorzystaniem z Usługi Pakietu Informacyjnego wymagane jest
potwierdzenie zapoznania się i akceptacja warunków Regulaminu Ogólnego,
niniejszego Regulaminu oraz odpowiednich Regulaminów Usług
Dodatkowych.
6. W ramach Usługi Pakietu Informacyjnego Klientowi mogą być świadczone
usługi o charakterze informacyjnym lub marketingowym.
7. Usługi Pakietu Informacyjnego mogą być świadczone Klientowi za
pośrednictwem Platformy, w szczególności Panelu, a także z wykorzystaniem
środków komunikacji na odległość, w szczególności za pomocą telefonu
komórkowego lub wiadomości email.
Treści
W ramach korzystania z Platformy, po założeniu Konta, Klient może również
zamieszczać Treści, w szczególności opinie dotyczące Usług, np. Kuponów
lub określonych Profesjonalistów.
2. Zasady związane z zamieszczaniem Treści, w tym zasady zapewniania przez
Usługodawcę, że opinie pochodzą od Klientów, a także prawa i obowiązki
Klienta i Usługodawcy zostały szczegółowo określone w Regulaminie
Ogólnym.
Usługa łączenia Klientów z Profesjonalistami
Usługa łączenia Klientów z Profesjonalistami – Wyszukiwarka Wykonawców
jest usługą polegającą na wysyłaniu zapytań przez Klientów dotyczących usług
realizowanych przez Profesjonalistów, prezentowaniu Profesjonalistów
spełniających kryteria Klienta oraz umożliwianiu bezpośredniego kontaktu
między Klientem a wybranymi przez niego Profesjonalistami.
2. Korzystanie z Usługi Wyszukiwarka Wykonawców jest dobrowolne
i bezpłatne.
3. Do skorzystania z usługi Wyszukiwarka Wykonawców niezbędne jest
uprzednie dokonanie Rejestracji lub zalogowanie się jako Klient na Platformie.
4. Wypełniając dostępne na Platformie formularze, Klient ma obowiązek podać
prawdziwe dane. Usługodawca zastrzega sobie prawo ich weryfikacji oraz
odmowy świadczenia Usługi Wyszukiwarka Wykonawców w przypadku
podania nieprawdziwych danych przez Klienta.
5. Klient inicjuje kontakt z Profesjonalistą umieszczając na Platformie Zapytanie,
którego treść jest ustalana samodzielnie przez Klienta w ramach kryteriów
wskazanych na Platformie.
6. Umieszczenie Zapytania na Platformie następuje przez wypełnienie
formularza i kliknięcie odpowiedniego odnośnika na Platformie.
7. Treść Zapytania powinna nawiązywać do jednej z usług oferowanych przez
Profesjonalistów oraz nie może wprowadzać w błąd, w szczególności co do
zakresu i miejsca prac do wykonania.
8. Klient odpowiada za zgodność Zapytania ze stanem faktycznym oraz
umieszczenie w nim wszystkich informacji istotnych dla przygotowania
Warunków Współpracy przez Profesjonalistę.
9. Zamieszczenie Zapytania powinno odzwierciedlać rzeczywiste
zapotrzebowanie i zamiar skorzystania z Usługi Profesjonalisty, której
Zapytanie dotyczy oraz nie może naruszać powszechnie obowiązujących
przepisów prawa. Zakazane jest posługiwanie się Zapytaniem dla
komunikowania innych treści niż wynikające z niniejszego Regulaminu.10. W przypadku stwierdzenia łamania przez Klienta zasad niniejszego
Regulaminu lub Regulaminu Ogólnego, dostęp Klienta do formularza w celu
składania Zapytań może zostać zablokowany.
11. Usługodawca przedstawia Klientowi listę Profesjonalistów, których dane
podane na Platformie, w tym zakres oferowanych Usług Profesjonalisty,
dostępność czasowa oraz obszar świadczonych przez Profesjonalistę Usług
Profesjonalisty, odpowiadają kryteriom wskazanym przez Klienta. Kolejność
prezentowanych Profesjonalistów może być uzależniona od określonych
kryteriów wskazanych w ust. 27.
12. Na podstawie przygotowanej listy Profesjonalistów, Klient może zapoznać się
z Profilami Profesjonalistów oraz wybrać Profesjonalistów, którym chce, aby
Usługodawca wysłał bezpośrednio Zapytanie.
13. Zapytanie przekazywane jest do wybranych przez Klienta Profesjonalistów
(bez danych kontaktowych Klienta) oraz umieszczane na Panelu Klienta.
14. W ramach konkretnego Zapytania, Klient może być poproszony o przekazanie
dodatkowych danych oraz szczególnych informacji dotyczących konkretnego
Zapytania względem podanych w momencie zamieszczenia Zapytania na
Platformie, w tym, w szczególności, przesłania projektu domu objętego
Zapytaniem.
15. Przekazanie Zlecenia wybranym przez Klienta Profesjonalistom wiąże się z
umożliwieniem zapoznania się przez wybranych Profesjonalistów z treścią
Zlecenia oraz danym identyfikującymi Klienta, celem weryfikacji Zlecenia.
16. Usługodawca oświadcza, że dane identyfikujące Klienta będą udostępnione
tylko dla Profesjonalistów, którym na żądanie Klienta zostało przesłane jego
Zapytanie.
17. Zamieszczenie przez Klienta Zapytania jest bezpłatne.
18. Klient, po wysłaniu Zapytania, otrzymuje w ramach Platformy potwierdzenie
jego umieszczenia.
19. Przesłanie przez Klienta Zapytania do wybranych Profesjonalistów powoduje
przekazanie Klientowi danych kontaktowych udostępnionych przez wybranych
Profesjonalistów na Platformie, w celu umożliwienia nawiązania
bezpośredniego kontaktu z Profesjonalistą przez Klienta.
20. W ramach procesu składania Zapytania przez Klienta, Klient może zostać
dodatkowo poproszony o udzielenie dobrowolnej zgody na przekazanie
danych kontaktowych Klienta do wybranych przez niego Profesjonalistów, w
celu ułatwienia kontaktu pomiędzy Klientem a Profesjonalistami. Udzielenie
przez Klienta zgody na udostępnienie danych kontaktowych wybranym
Profesjonalistom nie jest warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia
Zapytania.
21. Każde Zapytanie umieszczone na Platformie może być zweryfikowane przez
Usługodawcę, w szczególności pod kątem rzetelności informacjiprzekazywanych do Profesjonalistów. W przypadku ustalenia, że podane przez
Klienta informacje są nieprawdziwe lub wprowadzają w błąd, Usługodawca
może usunąć Zapytanie z Platformy lub usunąć nierzetelne informacje z
Zapytania.
22. Po zapoznaniu się z Zapytaniem, Profesjonaliści zainteresowani Zapytaniem i
świadczeniem Usług Profesjonalisty Klientowi, mogą przedstawić Klientowi
Warunki Współpracy, bezpośrednio podczas kontaktu zainicjowanego przez
Klienta z Profesjonalistą, na postawie danych przekazanych na Platformie, a w
przypadku dobrowolnego podania danych kontaktowych przez Klienta – także
podczas kontaktu zainicjowanego przez Profesjonalistę.
23. Warunki Współpracy uzgadniane są poza Platformą i nie są elementem Usługi
Wyszukiwarka Wykonawców. Usługodawca nie ma wpływu na Warunki
Współpracy, nie jest ich stroną oraz nie jest informowany o ich treści.
Usługodawca nie odpowiada za treść Warunków Współpracy, jak i za działania
podejmowane na ich podstawie, w tym zawarcie umowy i jej realizację.
24. Zapytanie może zostać usunięte z Panelu Klienta w następujących sytuacjach:
a) w przypadku usunięcia Zapytania przez Użytkownika,
b) po upływie 14 dni roboczych od momentu zamieszczenia Zapytania przez
Klienta,
c) w przypadku zablokowania Użytkownikowi dostępu do formularza do
składania Zapytań,
d) w momencie usunięcia Konta Klienta.
25. Zakazane jest wykorzystywanie danych dotyczących Profesjonalistów przez
Klienta do innych celów niż skontaktowanie się z Profesjonalistą w celu
ustalenia szczegółów zlecenia w ramach budowy domu jednorodzinnego
Klienta. Odpowiednio, zakazane jest wykorzystywanie danych dotyczących
Klientów przez Profesjonalistów do innych celów niż skontaktowanie się z
Klientem, w celu ustalenia szczegółów zlecenia w ramach budowy domu
jednorodzinnego Klienta.
26. Usługodawca nie prowadzi sprzedaży za pośrednictwem Platformy ani nie jest
stroną umów zawieranych przez Użytkowników, w tym pomiędzy Klientem a
Profesjonalistą. Usługodawca nie jest pośrednikiem przy zawieraniu
jakiejkolwiek umowy przez Użytkownika, w tym przez Klienta lub
Profesjonalistę.
27. Usługodawca zastrzega możliwość plasowania podczas prezentowania
Klientowi listy Profesjonalistów, czyli zapewniania określonej widoczności lub
wagi Profesjonalistom w wynikach wyszukiwania. Plasowanie może być
oparte o następujące parametry:
▪ aktywność Profesjonalisty na Platformie (np. liczba logowań,
kompletność Profilu),
▪ liczba opinii o usługach wykonanych przez danego Profesjonalistę,▪ posiadanie certyfikatu jakości usług, w tym certyfikatu Xella lub
statusu ekipy stale współpracującej z Xella,
▪ liczba Zapytań otrzymanych przez Profesjonalistę w określonym
okresie oraz liczba Zapytań, na które Profesjonalista udzielił
odpowiedzi, odsetek takich Zapytań,
▪ zweryfikowanie Profilu Profesjonalisty,
▪ liczba wykonanych projektów na rzecz Klientów,
▪ liczba odbytych szkoleń organizowanych przez Usługodawcę
związanych z podnoszeniem kwalifikacji,
▪ lokalizacja Profesjonalisty (odległość od miejsca, w którym miałaby
być wykonywana usługa).28. Parametry takie jak lokalizacja Profesjonalisty, aktywność wykonawcy na
Platformie (np. kompletność Profilu), liczba opinii o usługach wykonanych
przez danego Profesjonalistę, posiadanie certyfikatu jakości usług, w tym
certyfikatu Xella lub statusu ekipy stale współpracującej z Xella będą miały
znaczenie większe dla plasowania niż pozostałe parametry wskazane w ust. 27.
Ochrona danych
Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w niniejszym
Regulaminie oraz w dokumencie „Polityka prywatności dla Klientów“ dostępnym pod
adresem
https://drive.google.com/file/d/1tv0GRgNu9lfKtuEXlGpuVThEqECnGQoO/view?usp
=sharing
Postępowanie reklamacyjne i prawo odstąpienia
- Zasady dotyczące dokonywania reklamacji przez Użytkowników, w tym Klientów, zostały zawarte w § 12 Regulaminu Ogólnego i mają odpowiednie zastosowanie do umów zawieranych na podstawie niniejszego Regulaminu oraz Regulaminów Usług Dodatkowych.
- Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Szczegółowe warunki realizacji prawa odstąpienia od umowy zostały zawarte w § 7 Regulaminu Ogólnego i mają odpowiednie zastosowanie do umów zawieranych na podstawie niniejszego Regulaminu oraz Regulaminów Usług Dodatkowych.
Postanowienia końcowe
- Regulamin udostępniony jest nieodpłatnie na Platformie. Treść Regulaminu jest udostępniana przed zawarciem umowy Konta oraz z chwilą założenia Konta przesyłana jest w formacie PDF na adres e-mail podany przez Użytkownika w momencie rejestracji. Treść Regulaminu może również zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony www.building-companion.pl.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Ogólnego, przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne odpowiednie przepisy prawa.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu lub innych warunków świadczenia Usług, na zasadach określonych w §14 ust. 4 Regulaminu Ogólnego.