Najczęściej zadawane pytania

Sekcja użytkowników indywidualnych

Masz pytania? Poniżej znajdziesz na nie odpowiedzi

Chciałabym zamówić Ytong/Silka lub poznać ich ceny?

Niestety Building Companion nie prowadzi sprzedaży materiałów budowlanych. Sprzedaż prowadzona jest przez hurtownie budowlane. Ich lista dostępna jest tu:
YTONG/SILKA: https://building-companion.pl/szczegoly-promocji/ytong/
URSA: https://building-companion.pl/szczegoly-promocji/ursa-welna/
Kontaktując się z wybraną hurtownią budowlaną, otrzymasz też ofertę cenową na wybrane materiały budowlane.

Mamy dla Ciebie małą podpowiedź. Większość hurtowni odpowiada na maile więc, aby zaoszczędzić czas możesz wysłać zapytania mailowe do wszystkich hurtowni w Twojej okolicy i sprawdzić kto złoży Ci najlepszą ofertę.

Chcę skontaktować się ekipą budowlaną, szukam ekipy budowlanej?

Aby skontaktować się z wybraną ekipą budowlaną, należy wejść na zakładkę „baza wykonawców”:
https://building-companion.pl/,
wpisać lokalizację np. Ostrołęka oraz wejść na profil wybranego wykonawcy.
Po lewej stronie znajduje się przycisk „odkryj numer telefonu”.

Alternatywnie możesz zlecić nam znalezienie wykonawcy dla Ciebie.
Aby to zrobić, wypełnij ankietę:
https://building-companion.formstack.com/forms/znajdz_mi_wykonawce Nie martw się wyślemy Ci maksymalnie 5 zweryfikowanych kontaktów, z którymi sami chcielibyśmy współpracować.

Na czym polega promocja Ytong, jak mogę zrealizować kupon promocyjny?

Aby otrzymać 1 paletę materiałów budowlanych Ytong lub Silka za 1 zł należy pobrać kupon na stronie „promocje” oraz dokonać zakupu min. 22 palet Ytong lub Silka w wybranej hurtowni budowlanej. Lista hurtowni, które rekomendujemy, w których możesz realizować nasze kupony znajduje się tutaj: https://building-companion.pl/szczegoly-promocji/ytong/ (Promocja organizowana jest przez firmę Xella Polska producenta materiałów budowlanych Ytong i Silka). Kupon promocyjny należy okazać sprzedawcy przed dokonaniem zakupu.

Mam problem ze zrealizowaniem kuponu, gdzie mogę to zgłosić?

Jeśli pojawią się problemy przy realizacji vouchera z chęcią pomożemy je rozwiązać. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 801 122 224. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od 8-16. Możesz się z nami skontaktować również mailowo pod adresem info@building-companion.pl.

W jakim czasie można zrealizować voucher na materiały budowlane? Do kiedy trwa promocja?

Promocja jest stała i trwa do odwołania. Czas na realizację kuponu to rok od daty aktywacji kuponu.

Mam pytanie techniczne odnośnie do budowy domu?

Pytania o materiały budowlane i inne pytania techniczne prosimy kierować na adres
info@building-companion.pl.

Mam firmę budowlaną/jestem architektem, jak mogę dołączyć do Building Companion?

Aby dołączyć do Building Companion wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się pod linkiem: https://building-companion.formstack.com/forms/dolacz_do_building_companion. Dołączenie do naszej bazy wykonawców jest darmowe.

Mam firmę budowlaną/jestem architektem, jak mogę wprowadzać zmiany/wstawiać zdjęcia w swoim profilu na Building Companion?

W celu dokonania zmian na profilu lub dodania do niego zdjęć realizacji prosimy o wysyłanie ich na adres martyna@building-companion.pl lub ania@building-companion.pl.

Na czym polega promocja na Ursa? Jak mogę zrealizować kupon promocyjny?

Aby skorzystać z promocji należy ściągnąć kupon oraz okazać go przed dokonaniem zakupu co najmniej jednej palety materiałów ociepleniowych Ursa objętych promocją (ich wykaz znajduje się w Warunkach Promocji). W ramach promocji Ursa za każdą kupioną paletę otrzymujesz jedną rolkę lub płytę, w zależności od materiału który kupujesz, w cenie 1 złoty! Wytłumaczymy to na przykładzie. Jeśli kupisz 4 palety Ursa Platinum 32 w cenie obowiązującej w hurtowni to 4 rolki tego materiału będziesz mógł kupić w cenie 1 złoty plus VAT każda. Przypominamy, promocją objęta jest wyłącznie niekomercyjna budowa domów jednorodzinnych.

Sekcja dla wykonawców

Jak mogę dołączyć do bazy wykonawców Building Companion?

Na samym dole strony Building Companion po prawej znajduje się przycisk ‘Zostań wykonawcą BC’, który przenosi do ankiety. Należy wybrać odpowiednio, że dołączamy jako architekt lub jako firma budowlana i wypełnić ankietę. Im więcej informacji zostanie podanych, tym lepiej! Profil będzie wzbudzał większe zainteresowanie i zaufanie wśród potencjalnych klientów.
Z naszej strony, dokładamy dużej staranności przy tworzeniu profili naszych partnerów, dlatego od czasu wypełnienia ankiety do pojawienia się profilu na stronie może minąć kilka dni.
O pojawieniu się profilu na stronie Building Companion informujemy SMSem i mailem.

Czy założenie profilu firmy budowlanej/architekta na Building Companion jest płatne?

Nie, stworzenie profilu oraz korzystanie z niego nie są płatne.

Jak mogę się zalogować do swojego profilu?

Obecnie tylko użytkownicy indywidualni (potencjalni klienci poszukujący firm budowlanych i architektów) mogą logować się na swoje konta. Wizytówkami partnerów zarządza zespół Building Companion.

Jak mogę zaktualizować informacje widoczne na moim profilu?

Wszelkie zmiany lub wprowadzenie dodatkowych informacji należy zgłaszać zespołowi Building Companion pod numer 885 886 518 lub na adres e-mail martyna@building-companion.pl

Jak mogę dodać zdjęcia do profilu?

Zdjęcia do profilu można wysyłać na adres e-mail martyna@building-companion.pl lub MMSem na numer 885 886 518.

Jak mogę dostawać więcej zleceń od Building Companion?

Na stronie Building Companion funkcjonuje usługa “Znajdziemy dla Ciebie wykonawcę”. Zainteresowane nią osoby wypełniają formularz, gdzie uzupełniają kilka informacji na temat planowanej budowy. Takie zapytanie zespół Building Companion kieruje do wykonawców działających na terenie planowanej budowy w formie SMS. Aby, otrzymywać więcej zapytań od klientów zadbaj o to aby Twój Profil na Building Companion:
  • zawierał kompletny opis świadczonych przez Ciebie usług,
  • dbaj o zdjęcia i przesyłaj je do nas regularnie po każdej zakończonej budowie,
  • i najważniejsze dbaj o opinie - to Twoje referencje a każda dobra referencja jest na wagę złota.

Jak mogę uzyskać opinię od klienta?

Klienci mogą wystawić opinię klikając w przycisk “Napisz opinię” znajdującym się pod Twoim profilem.

Jeśli chcesz wyślemy do Ciebie spersonalizowany link do wystawiania opinii na Twój temat. Będziesz mógł przesłać go dalej Twoich klientów. Po kliknięciu w link, klient od razu będzie mógł wystawić Tobie opinię. Spersonalizowane linki otrzymujesz od nas od czasu do czasu SMS oraz mailem. Jeśli nie możesz go znaleźć napisz do nas wiadomość na wykonawcy@building-companion.pl.

Jak mogę uzyskać status “certyfikowany”?

Status “certyfikowany” jest przyznawany firmom budowlanym, które posiadają ważny certyfikat Xella “Wzorowa budowa” lub inny ważny certyfikat poświadczony przez producenta materiałów budowlanych lub uczelnię zawodową. Certyfikaty wzbudzają zaufanie wśród potencjalnych inwestorów więc zachęcamy do przesyłania ich skanów na naszego maila wykonawcy@building-companion.pl.

Sekcja dla architektów

Jak mogę dołączyć do bazy wykonawców Building Companion?

Na samym dole strony Building Companion po prawej znajduje się przycisk ‘Zostań wykonawcą BC’, który przenosi do ankiety. Należy wybrać odpowiednio, że dołączamy jako architekt lub jako firma budowlana i wypełnić ankietę. Im więcej informacji zostanie podanych, tym lepiej! Profil będzie wzbudzał większe zainteresowanie i zaufanie wśród potencjalnych klientów.
Z naszej strony, dokładamy dużej staranności przy tworzeniu profili naszych partnerów, dlatego od czasu wypełnienia ankiety do pojawienia się profilu na stronie może minąć kilka dni.
O pojawieniu się profilu na stronie Building Companion informujemy SMSem i mailem.

Czy założenie profilu firmy budowlanej/architekta na Building Companion jest płatne?

Nie, stworzenie profilu oraz korzystanie z niego nie są płatne.

Jak mogę się zalogować do swojego profilu?

Obecnie tylko użytkownicy indywidualni (potencjalni klienci poszukujący firm budowlanych i architektów) mogą logować się na swoje konta. Wizytówkami partnerów zarządza zespół Building Companion.

Jak mogę zaktualizować informacje widoczne na moim profilu?

Wszelkie zmiany lub wprowadzenie dodatkowych informacji należy zgłaszać zespołowi Building Companion pod numer 885 886 518 lub na adres e-mail martyna@building-companion.pl

Jak mogę dodać zdjęcia do profilu?

Zdjęcia do profilu można wysyłać na adres e-mail martyna@building-companion.pl lub MMSem na numer 885 886 518.

Jak mogę uzyskać opinię od klienta?

Klienci mogą wystawić opinię klikając w przycisk “Napisz opinię” znajdującym się pod Twoim profilem.

Jeśli chcesz wyślemy do Ciebie spersonalizowany link do wystawiania opinii na Twój temat. Będziesz mógł przesłać go dalej Twoich klientów. Po kliknięciu w link, klient od razu będzie mógł wystawić Tobie opinię. Spersonalizowane linki otrzymujesz od nas od czasu do czasu SMS oraz mailem. Jeśli nie możesz go znaleźć napisz do nas wiadomość na wykonawcy@building-companion.pl.

Jak mogę dołączyć do programu Expert Budowy Ytong Silka Multipor?

Aby dołączyć do programu zarejestruj się na stronie https://expertbudowy.pl/ lub zadzwoń na numer infolinii: 801 122 227. W następnym kroku zaprosimy cię na spotkanie, aby szczegółowo omówić warunki współpracy i podpisać umowę.

Jestem już w programie i nie mogę znaleźć mojego indywidualnego linku?

Aby pobrać swój link, wystarczy zalogować się do https://expertbudowy.pl/ i wejść na swój profil. W górnym prawym rogu należy wejść w swoje konto. Po wejściu w swoje konto znajduje się pole “Link eksperta do udostępniania”

Link eksperta do udostępniania:
(przykład) https://building-companion.pl/promocje/xxxxxxxx/”

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas na support@building-companion.pl